Monday, November 11, 2019

BBM3410SATU: VIDEO 7 (ONE SHOT)


Assalamualaikum semua...Kali ini aku mahu berkongsi dengan sahabat semua berkaitan dengan video yang telah kami hasilkan. Kami telah diberikan tugasan untuk menghasilkan satu video iaitu 'One Shot'. Tugasan kali ini memerlukan aku dan kawan-kawanku yang lain untuk menari. Kami telah memilih lagu yang berjudul Pura-Pura Bujang.  Mulanya aku macam tidak percaya kami semua perlu menari. Tapi demi tugasan kali ini kami sanggup buat apa sahaja. Aku bersama-sama dengan kawanku yang lain berasa bangga dengan apa yang telah kami lakukan. Sebabnya, kami berlatih menari ini tak sampai 24 jam. Lagi satu kami ni badan keras macam kayu. Pada mulanya memang agak susah kerana kami perlu hafal setiap pergerakan dan pergerakan yang dilakukan haruslah sama. Bagi penyanyi, dia perlu menghafal lirik lagu tersebut untuk memudahkan dia melakukan miming. Nak lihat bagaimana kami beraksi. Jomlah lihat video ini dan jangan lupa like dan subscribe sekali .






No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: KALENDAR 2020

Assalamualaikum geng... Haaa untuk kelas amali yang terakhir ini aku diminta untuk menghasilkan kalendar 2020... Pada mulanya banyak juga y...