Saturday, November 2, 2019

BBM3410Satu2019: FOTOGRAFI 6 (FLAT LAY INDIVIDU)


Assalamualaikum sahabat semua... aku nak berkongsi kisah menarik sepanjang cuti pertengahan semester yang lalu 😙


Pada cuti pertengahan semester yang lalu,aku telah diberikan tugasan  iaitu tugasan yang bertajuk 'Flat Lay Makanan'. Aku perlu mengambil gambar makanan sebanyak 11 jenis. Setiap gambar tersebut perlu ada 4 jenis flat lay yang terdiri daripada flat, half, quater dan zero 🤗. Kemudian semua gambar yang telah diambil perlu dibuat dalam satu video. Jenoh juga la nak ambil gambar 11 jenis makanan ni. Jangan ingat ambil gambar ini semudah yang kau sangka ye. Menangis jugaklah aku buat tugasan kali ini.  Nak tengok apa jenis makanan yang telah aku ambil? haaa tekan video di bawah. Jangan lupa like dan view banyak-banyak ye. 😊


No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: KALENDAR 2020

Assalamualaikum geng... Haaa untuk kelas amali yang terakhir ini aku diminta untuk menghasilkan kalendar 2020... Pada mulanya banyak juga y...