Sunday, December 8, 2019

BBM3410SATU - VIDEO 15 (One Shot Three Layer - SAYA TAHU)

Assalamualaikum geng... Haa video kali ini kami diberikan tugasan untuk membuat video mengenai lagu berjudul Saya Tahu. Korang tahu tak yang lagu Saya Tahu ini merupakan lagu ciptaan Prof. Dr. Normaliza dan telah diterbitkan oleh pihak Universiti Putra Malaysia. Hebat tak Prof kami? Bukan calang-calang tau Prof kami sebab Prof kami ni serba boleh. okay sambung balik mengenai tugasan yang perlu kami lakukan,  kami perlu merekod video ini di dua tempat yang berbeza. Lagi satu video yang kami hasilkan ini adalah video 1 shoot 3 layer. hahahaha aku yang miming lagu tu terpaksa tebalkan  muka demi siapkan tugasan kali ini. orang yang lalu-lalang pun heran tengok apa yang kami buat. korang nak tahu tempat mana yang telah kami pilih untuk rekod video kali ini? jom lihat video di bawah.


No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: KALENDAR 2020

Assalamualaikum geng... Haaa untuk kelas amali yang terakhir ini aku diminta untuk menghasilkan kalendar 2020... Pada mulanya banyak juga y...