Friday, December 13, 2019

BBM3410SATU2019: VLOG MAKANAN



Assalamualaikum sahabat blog semua... Untuk video yang terakhir ini Prof telah bagi tugasan  menghasilkan sebuah video iaitu Vlog Makanan. Jadinya aku bersama sahabat baikku Aten telah sepakat untuk menghasilkan video ini bersama. Kami telah memilih Texas Chicken bagi tugasan kali ini. Semasa hari kejadian, ada perkara yang kelakar yang terjadi. Contohnya, aku tengah rekod kawan aku tapi yang spoilnya aku tak tekan button rekod. hahahaha.. terpaksa buat lagi sekali. Lagi satu orang yang makan di situ asyik lihat je gelagat kami berdua. malu betul kami.. demi tugasan ini kami sanggup tebalkan muka. 

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: KALENDAR 2020

Assalamualaikum geng... Haaa untuk kelas amali yang terakhir ini aku diminta untuk menghasilkan kalendar 2020... Pada mulanya banyak juga y...