Saturday, December 7, 2019

BBM3410SATU2019: MINGGU 10 INSTAGRAM SATU DAN DUA

Assalamualaikum kawan-kawan semua... Haaa untuk post di Instagram kali ini, Prof minta kami post gambar yang menggambarkan KELEGAAN dan KEGEMBIRAAN beserta caption yang menarik. Nak tengok apa gambar yang aku post? Jeng jeng jeng...




INSTAGRAM 



1. KELEGAAN 




KELEGAAAN aku bila lihat mak abah sihat... 😂 Syukur alhamduliah Allah pelihara mak abah... Syukur juga sebab aku masih ada mak abah 💕  Bila tengok gambar ni, mak abah macam kembang setaman😂... Itu tandanya mak abah bahagia... 😘 Adik sayang mak abah ❤️




2. KEGEMBIRAAN




KEGEMBIRAAN pada diri aku apabila aku masih lagi boleh bergelak tawa dan tersenyum...aku juga gembira bila kawan² aku yang lain suka dengan lawak bodoh aku 😂 Yeke suka? Pandai² je aku memuji diri sendiri.. Lagi satu bila aku melawak, lawak aku serius... Tahu² kawan² aku dah gelak dengan lawak aku tu walaupun aku tak tahu kat mana lawaknya 😂 Tapi saya akan lebih GEMBIRA bila dapat siapkan semua tugasan yang prof bagi @drnormaliza

3. BUKTI PROF LIKE GAMBAR






FACEBOOK












TWITTER




No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: KALENDAR 2020

Assalamualaikum geng... Haaa untuk kelas amali yang terakhir ini aku diminta untuk menghasilkan kalendar 2020... Pada mulanya banyak juga y...