Saturday, December 14, 2019

BBM3410SATU2019: KELAS AMALI (TWITTER)

assalamualaikum semua. kelas amali pada minggu ini kami telah diberikan tugasan di twitter..Tugasan tersebut adalah seperti berikut:

1) Membuat  bebenang di twitter mengenai cerita sosial yang berjudul 'Hati'


aku telah diberikan tugasan untuk membuat bebenang mengenai cerita sosial yang berjudul 'Hati'.  cerita sosial tersebut telah di ambil dalam buku yang berjudul Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi Teori dan Aplikasi.

 2) Menghasilkan apa-apa sahaja cerita pendek


untuk tugasan yang kedua pula, aku perlu membuat satu cerita pendek. Oleh itu, aku telah memilih untuk menceritakan tentang diri aku.

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: KALENDAR 2020

Assalamualaikum geng... Haaa untuk kelas amali yang terakhir ini aku diminta untuk menghasilkan kalendar 2020... Pada mulanya banyak juga y...